Produkty rozvíjející hodnotu - Vstřícnost
Efektivní komunikace firemních informací.
- Zásady a překážky správné komunikace ve firmě.
- Audit firemních komunikačních procesů.
- Informovanost zaměstnanců, verikální a horizontální komunikace, zpětné vazby.
- Funkční systém vnitrofiremní komunikace, informační systém, vedení porad.
- Vnější komunikace a její zásady, PR, Corporate Identity, atd.
Komunikace v práci manažera.
- Diagnostika a rozvoj komunikačních dovedností manažera.
- Scénáře pozitivní komunikace.
- Zásady vedení skupinové komunikace.
- Prezentační dovednosti, sebeprezentace.
- Odpovědnost manažera za efektivní komunikaci.
- Co zaměstnanci potřebují vědět
- Pochopitelnost a akceptovatelnost sdělení
- Komunikace o cílech, plánech a hodnotách firmy
- Zpětná vazba ze strany zaměstnanců
Problémy komunikace a mezilidských vztahů.
- Rozdíly, rozpory, konflitky a antagonismy v mezilidských vztazích.
- Chyby v komunikace, nekorektní komunikace.
- Frustrace, stres, syndrom vyhoření.Analýza problémových případů.
- Výběr postupů při překonání problémů komunikace a mezilidských vztahů.
- Přizpůsobení komunikace různým skupinám zaměstnanců
- Vznik a odstraňování komunikačních šumů
- Účinná zpětná vazba v komunikaci
Problematika mezilidských vztahů na pracovišti – kooperativní atmosféra.
- Typologie organizačního chování a aktuální stav organizační kultury.
- Stanovení strategie změny organizační kultury - vize, mise, hodnoty.
- Uplatnění norem očekávaného chování, kritérií pro jejich hodnocení, odpovídajících komunikačních programů.
- Budování kooperativní atmosféry na pracovištích a v celé firmě.
- Rozvoj příznivého klimatu v organizacích, programy prevence sociálně patologických jevů (maladaptace, mobbing, bossing, minimalizace šikany, atd.)