Produkty rozvíjející hodnotu - Respekt
Motivace a sebemotivace zaměstnanců.
- Teoretické základy problematiky motivace, různé přístupy.
- Diagnostika motivačního prostředí v organizaci.
- Změna motivační strategie na základě konkrétní diagnostiky.
- Akutalizace systému finančních a nefinančních motivací v oragnizmu, program zaměstnaneckých výhod (benefitů).
- Motivace zaměstnanců jako manažerská dovednost.
Kompetenční profil zaměstnance – klíčové a speciální dovedností.
- Definice kompetenčních profilů zaměstnance.
- Funkční analýza kompetencí- reálný stav.
- Plány rozvoje klíčových kompetencí.
- Rozvoj klíčových, profesních a odborných kompetencí.
- Účinnost a efekty rozvoje klíčových a speciálních dovedností.
Prognóza, koncepce a vytváření podmínek rozvoje lidských zdrojů ve znalostní společnosti.
- Andragogický výzkum, identifikace rozvojových potřeb.
- Vzdělávací programy šité na míru.Řešení specifických problémů v oblasti školství, speciální pedagogika, práce s mimořádně nadanými a talentovanými jedinci.
- Rozvoj kontaktů a koncepční programy vytváření vazeb mezi teorií a praxí (VŠ, SŠ a organizacemi v ČR i zahraničí), výměna domacích i zahraničních zkušeností.
- Marketing rozvoje zaměstnance (Kde, jak a za kolik zaměstnace vzdělávat?).
Rozvoj firemní loajality, stabilizační programy a programy mobility pro zaměstnance.
- Značka atraktivního zaměstnavatele.
- Průzkum spokojenosti zaměstnanců.
- Rozvoj firemní loajality, manažerská opatření, komunikační programy.
- Stabilizační programy pro vytypované skupiny zaměstnanců.
- Řízení sociální mobility, plány osobního rozvoje a kariérního růstu.