Produkty rozvíjející hodnotu - Profesionalita

 

 

 Zákaznická orientace

  • Tvorba vize a strategie orientované na vnějšího a vnitřního zákazníka.
  • Slaďování potřeb a zájmů zákazníka se zájmy firmy, diferenciovaný přístup a programy.
  • Dovednosti spojené se zákaznickou orientací - reálný a očekávaný stav.
  • Audit oreintovaný na rovné příležitosti.
  • Klientský přístup k zaměstnancům.

 

Zvyšování výkonnost zaměstnanců.

  • Zjištění aktuálního stavu.
  • Stanovení rozvojových cílů (výsledný stav).
  • Volba taktiky a určení aktivit k dosažení stanovených cílů.
  • Stanovení kontroly poskytování zpětné vazby a porozumění naučenému.
  • Hodocení změny.

 

Etika v podnikání

  • Etická sebereflexe firmy, etické stadium vývoje firmy, pojetí spravedlnosti ve firmě.
  • Manažerský etika, rozvoj osobnostní a firemní integrity.
  • Analýza neetického chování, objektivní a subjektivní příčiny.
  • Etické zásady a tvorba etických norem ve firmě a jejich vazba na firemní hodnoty.
  • Společenská odpovědnost firem.


Nástupnictví a zastupitelnost – sdílení zkušeností.

  • Změna firemní kultury, partnerství, profil klíčových kompetencí.
  • Klíčové zkušenosti ve firmě a jejich řízení
  • Návrh projektu "Učící se organizace" ve firemních podmínkách, autoevaluace, zastupitelnost.
  • Systém předání profesních a odborných zkušeností ve firmě.
  • Programy výchovy a nástupnictví, výběr metod (stínování, mentoring, atd.).