Produkty rozvíjející hodnotu - Profesionalita
Zákaznická orientace
- Tvorba vize a strategie orientované na vnějšího a vnitřního zákazníka.
- Slaďování potřeb a zájmů zákazníka se zájmy firmy, diferenciovaný přístup a programy.
- Dovednosti spojené se zákaznickou orientací - reálný a očekávaný stav.
- Audit oreintovaný na rovné příležitosti.
- Klientský přístup k zaměstnancům.
Zvyšování výkonnost zaměstnanců.
- Zjištění aktuálního stavu.
- Stanovení rozvojových cílů (výsledný stav).
- Volba taktiky a určení aktivit k dosažení stanovených cílů.
- Stanovení kontroly poskytování zpětné vazby a porozumění naučenému.
- Hodocení změny.
Etika v podnikání
- Etická sebereflexe firmy, etické stadium vývoje firmy, pojetí spravedlnosti ve firmě.
- Manažerský etika, rozvoj osobnostní a firemní integrity.
- Analýza neetického chování, objektivní a subjektivní příčiny.
- Etické zásady a tvorba etických norem ve firmě a jejich vazba na firemní hodnoty.
- Společenská odpovědnost firem.
Nástupnictví a zastupitelnost – sdílení zkušeností.
- Změna firemní kultury, partnerství, profil klíčových kompetencí.
- Klíčové zkušenosti ve firmě a jejich řízení
- Návrh projektu "Učící se organizace" ve firemních podmínkách, autoevaluace, zastupitelnost.
- Systém předání profesních a odborných zkušeností ve firmě.
- Programy výchovy a nástupnictví, výběr metod (stínování, mentoring, atd.).